آموزش جیلبریک دائمی iPhone 4S و iPad 2 ! ویژه
 
اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 

تاکنون هیچ یک از هکر ها موفق نشده بودند iPhone 4S و iPad2 را جیلبریک کنند. ولی بالاخره این طلسم شکسته شده و اکنون همه کاربران می توانند گوشی آیفون ۴S و تبلت آیپد۲ خود را جیلبریک کنند. در ادامه Jailbreak هر دو دستگاه iPhone 4S و iPad 2 را آموزش می دهیم.

 

اگر تا به امروز منتظر جیلبرک کردن iPhone 4S و یا آیپد۲ خود بودید حال انتظار به پایان رسیده است. خواندن مقاله را ادامه دهید تا روش جیلبریک دو دستگاه نام برده شده را بیاموزید. این جیلبریک توسط Chronic Development Team در قالب نرم افزار Absinthe برای شما فراهم شده است.

ابتدا نسخه نصب شده روی دستگاه خود را از مسیر Setting>General>About>Version مشاهده کنید. برای جیلبریک iPhone 4S یا iPad 2 باید یکی از نسخه های زیر را داشته باشید:

  • دستگاه iPhone 4S مجهز به iOS 5.0.1 یا iOS 5.0
  • دستگاه های iPad 2 مجهز به iOS 50.1

اگر ورژن دستگاه شما با آنچه در بالا ذکر شده متفاوت است، نسخه مورد نظر را از یکی از لینک های زیر دریافت کنید و دستگاه خود را آپدیت نمایید. برای آپدیت کردن گوشی خود باید مطمئن شوید که گوشی شما Unlocked Factory است و با آپدیت کردن مشکلی برای آن پیش نمی آید.

 

لینک دانلود Absinthe برای کاربران Mac

لینک دانلود Absinthe برای کاربران ویندوز

 

iPad2 یا آیفون ۴s خود رابا استفاده از کابل USB به کامپیوتر متصل کنید و منتظر بمانید تا برنامه Absinthe گوشی شما را شناسایی کند.

برروی دکمه جیلبرک در سمت راست کلیک کنید تا فرایندی مشابه Restore به نسخه ۵٫۰٫۱ در دستگاه شما انجام شود. در این حالت عبارت Restoring in Progress بر روی دستگاه نقش می بندد. این فرایند کمی زمان بر است، نباید به گوشی خود دست بزنید.

به محض اینکه دستگاه شما مجددا روشن شد، آیکون Absinthe را روی آن مشاهده می کنید. Wi-Fi دستگاهتان را روشن کنید و برنامه Absinthe را اجرا کنید. این برنامه فایل های مورد نیاز را از سایت GreenPoison دریافت کرده و سپس دستگاه شما را ریبوت می کند. بعد از روشن شدن دستگاه، آیکان زیبای Cydia را روی آیپد ۲ یا آیفون ۴s خود مشاهده می کنید.

اگر در این مرحله با خطایی مواجه شدید نگران نباشید. سرور GreenPoison کمی شلوغ است. تنها کافی است مجددا Absinthe را باز کنید. اگر نتوانستید مجددا Absinthe را باز کنید به مسیر Setting>General>Network>VPN رفته و VPN را On کنید، این کار باعث ایجاد یک خطا شده و سپس دستگاه شما ریبوت می شود. بعد از روشن شدن دستگاه مجددا Absinthe را باز کنید تا مراحل جیلبریک کامل شود.

اکنون دستگاه شما جیلبریک شده و می توانید از تعداد زیاد برنامه های موجود برای آن استفاده کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.